Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord

Discussietools
Oud 18 June 2017, 14:18   #3201
bedrijven docter
Minister

bedrijven docter's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zolang ik mijn zaakjes onder controle heb, mijn deur niet door deurwaarders wordt platgelopen vind ik van mezelf dat ik vrij goed bezig ben.
Waarom zou ik Humo lezen bovendien?
om te doen wat wij doen , constant op reis gaan

Ik heb bijgeboekt voor de ganse week ,want het wordt hier prachtig weer voor de ganse week.
Ik ga even over huis voor 1 kriegsspiele en een valies klederen voor viv halen want die is maar voor een paar dagen voorzien.
We zijn terug zondag avond vermits ik maandag 26 juni Hof van Beroep heb ,welke uitsluitend zal gaan over de rechtsfiguur van PROMOTOR .
De zaak RES interesseert me niet en is kanonnen vlees voor hetgeen ik wil bereiken met het oog op mijn sterfhuisconstructies.
Daarom dat mijn beroep volledig is in de geest van Potpourri ,geen rematch maar een discussie over 1 welbepaalde zaak.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 18 June 2017 om 14:37.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2017, 14:46   #3202
Modder
Vreemdeling

Modder's schermafbeelding

Standaard

"Als je maar niet elke dag op hetzelfde restaurant gaat eten" - dat doen jullie al jaren juist wel, toch?

Ik ben al eens de wereld rond geweest. Letterlijk. Ik heb bij elkaar meer dan 35 landen bezocht, met bijzondere bestemmingen als de USSR, Mongolie en Tahiti. Jij ook?
Modder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2017, 14:58   #3203
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modder Bekijk bericht
"Als je maar niet elke dag op hetzelfde restaurant gaat eten" - dat doen jullie al jaren juist wel, toch?

Ik ben al eens de wereld rond geweest. Letterlijk. Ik heb bij elkaar meer dan 35 landen bezocht, met bijzondere bestemmingen als de USSR, Mongolie en Tahiti. Jij ook?
neen prachtig en goed voor U ,wat heb je in Mongolie bezocht ? Ik ben geintresseerd in hun geschiedenis.

NEEN wij eten niet elke dag in het zelfde restaurant ,er zijn meer dan 15 RES restaurants in knokke-Duinbergen.
Dus wij RESSEN hier duchtig op los.
Oud 18 June 2017, 15:03   #3204
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
om te doen wat wij doen , constant op reis gaan

Ik heb bijgeboekt voor de ganse week ,want het wordt hier prachtig weer voor de ganse week.
Ik ga even over huis voor 1 kriegsspiele en een valies klederen voor viv halen want die is maar voor een paar dagen voorzien.
We zijn terug zondag avond vermits ik maandag 26 juni Hof van Beroep heb ,welke uitsluitend zal gaan over de rechtsfiguur van PROMOTOR .
De zaak RES interesseert me niet en is kanonnen vlees voor hetgeen ik wil bereiken met het oog op mijn sterfhuisconstructies.
Daarom dat mijn beroep volledig is in de geest van Potpourri ,geen rematch maar een discussie over 1 welbepaalde zaak.
Constant op reis?
Constant op de vlucht voor de deurwaarder zeker.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2017, 15:49   #3205
Modder
Vreemdeling

Standaard

"om te doen wat wij doen , constant op reis gaan"
"...er zijn meer dan 15 RES restaurants in knokke-Duinbergen."

Je houdt je dus niet eens aan je eigen goede raad, je blijft gewoon in de vergane glorie van Knokke-Duinbergen rondhangen. Duidelijk!

Doe Viv een lol, en ga eens echt reizen in plaats van te pogen indruk te maken op complete onbekenden op een of ander forum (wat je nooit zal lukken, voor het extreem onwaarschijnlijke geval dat je dat nu nog niet doorhad)
Oud 18 June 2017, 20:30   #3206
Eduard Khil
Perm. Vertegenwoordiger VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

Zit bedrijvenfraudeur nu al in den bak? Hopelijk duurt dat niet te lang meer
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2017, 20:34   #3207
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Kriegsspiele?

Uw speldozen van Stratego en Risk?

Knuppel: "ik reageer op de beschuldiging dat Scotty een zionist is".
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2017, 23:28   #3208
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Constant op reis?
Constant op de vlucht voor de deurwaarder zeker.
De deurwaardeer is gevaarlijker als je niet thuis bent ,want dan breekt hij binnen en schrijft hij alles op en kan je op eigenkosten gaan revindiceren omdat de kosten van revendicatie altijd zijn ten laste van de beslagene ,behalve als je de deurwaarder al de bewijzen op voorhand hebt gestuurd zoals ik het gedaan heb.
Oud 18 June 2017, 23:33   #3209
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:

Je houdt je dus niet eens aan je eigen goede raad, je blijft gewoon in de vergane glorie van Knokke-Duinbergen rondhangen. Duidelijk!

Doe Viv een lol, en ga eens echt reizen in plaats van te pogen indruk te maken op complete onbekenden op een of ander forum (wat je nooit zal lukken, voor het extreem onwaarschijnlijke geval dat je dat nu nog niet doorhad)
ja ik zou wel willen reizen zoals jij hebt gedaan ,maar viv houd van haar luxe en gaat niet graag op rondreis (inpakken en uitpakken)
Ze blijft graag in luxe oorden en lange tijd opdezefde plaats zoals in de winter in Tenerife of in de zomer in Knokke.
Mij zou het wel iets zeggen om zo te reizen zoals jij ,zeker omdat ik geboeid ben door geschiedenis .
ik heb van Viv een luxe vrouw gemaakt en kan haar dus niets verwijten.
Z e blijft dus in Europa en gaat van Noordwijk tot in Monaco
Oud 18 June 2017, 23:43   #3210
Eyjafjallajökull
Perm. Vertegenwoordiger VN

Eyjafjallajökull's schermafbeelding

Standaard

Wanneer gaan jullie nog eens naar Cannes of Monaco ?

Want meer dan Tenerife en Knokke krijgen we hier ook niet te zien...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2017, 23:44   #3211
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Kriegsspiele?

Uw speldozen van Stratego en Risk?
Kom er eens een meedoen ,dan weet je wat niveau van rechtskennis je moet halen.
Je zit daar tegenover curators en advocaten waarvan sommige je bloed kunnen drinken .
Als ik een dossier in Brussel heb dan adviseer ik mijn klant om Meester TANGHE aan te duiden en op zijn kantoor de kriegsspiele te houden.
Dan vertel ik hem het ganse verhaal en deel hem mede dat hij geen betere garantie heeft op de wettelijkheid van mijn constructie om het voor te leggen aan een echte tegenstander die alles uit de kast gaat halen om een fout te vinden in de constructie.
Hoe groter de tegenstand hoe beter het is voor de sterfhuisconstructie.
Ik ben super voorbereid op zulke confrontaties ,ik ben nu al 2 dagen en morgen ook nog mij aan het voorbereiden voor een kriegsspiele van dinsdag middag.

HIJ DIE VERGEET ZICH VOOR TE BEREIDEN ,BEREIDT ZICH VOOR OM VERGETEN TE WORDEN!

De bijgeroepen curator verschiet zich verrot dat ik al die arresten ken en nog uit mijn hoofd kan zeggen waar het is gepubliceerd en met vermelding van de blz.
Sommige durven mij zelfs niet meer ontvangen omdat ik zo voorbereid ben. Zoals bv curator MARK BOLLEN uit Antwerpen.
ik heb niets anders te doen dan kriegsspiele voor te bereiden en uit te voeren

Kom morgen maar naar de BAR D'O je zal mij daar zien liggen met mijn tablet vol arresten over de REDINTEGRANDA ,2 gyga ! en die ken ik rot van buiten voor het avondeten in een of ander RES restaurant.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf verkrijgende verjaring red integranda.pdf‎ (644,1 KB, 518x gelezen)

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 June 2017 om 00:06.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2017, 23:46   #3212
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wanneer gaan jullie nog eens naar Cannes of Monaco ?

Want meer dan Tenerife en Knokke krijgen we hier ook niet te zien...
heb dit dit jaar vervangen door Tenerife
normaal doen we deze reis in Mei voor mijn verjaardag ,maar ik wou absoluut mijn pensioen vieren in de TORRE.
Oud 18 June 2017, 23:52   #3213
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:

Het is dankzij dit forum dat de mensen van WIR mij gevonden hebben en mij hebben gecontacteerd om het filiaal in de BENELUX op te zetten.
Zodra deze nieuwe virtuele munt in Belgie on line is (ik vermoed per 15 july)
zet ik het hier op dit forum.
Dan ruil ik almijn RES in 1 op 1 zoals iedereen van RES zal doen om het zinkend schip (ponzi fraude dossier loopt) op tijd en zonder verlies te verlaten.
Dus er zijn wel belangrijke mensen (bankiers) op wie ik indruk maak en niet vergeten mijn prospecten want die hebben ook deze fora gelezen.
Oud 19 June 2017, 00:18   #3214
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kom er eens een meedoen ,dan weet je wat niveau van rechtskennis je moet halen.
Je zit daar tegenover curators en advocaten waarvan sommige je bloed kunnen drinken .
Als ik een dossier in Brussel heb dan adviseer ik mijn klant om Meester TANGHE aan te duiden en op zijn kantoor de kriegsspiele te houden.
Dan vertel ik hem het ganse verhaal en deel hem mede dat hij geen betere garantie heeft op de wettelijkheid van mijn constructie om het voor te leggen aan een echte tegenstander die alles uit de kast gaat halen om een fout te vinden in de constructie.
Hoe groter de tegenstand hoe beter het is voor de sterfhuisconstructie.
Ik ben super voorbereid op zulke confrontaties ,ik ben nu al 2 dagen en morgen ook nog mij aan het voorbereiden voor een kriegsspiele van dinsdag middag.

HIJ DIE VERGEET ZICH VOOR TE BEREIDEN ,BEREIDT ZICH VOOR OM VERGETEN TE WORDEN!

De bijgeroepen curator verschiet zich verrot dat ik al die arresten ken en nog uit mijn hoofd kan zeggen waar het is gepubliceerd en met vermelding van de blz.
Sommige durven mij zelfs niet meer ontvangen omdat ik zo voorbereid ben. Zoals bv curator MARK BOLLEN uit Antwerpen.
ik heb niets anders te doen dan kriegsspiele voor te bereiden en uit te voeren

Kom morgen maar naar de BAR D'O je zal mij daar zien liggen met mijn tablet vol arresten over de REDINTEGRANDA ,2 gyga ! en die ken ik rot van buiten voor het avondeten in een of ander RES restaurant.
Ik moet morgen werken.

En het dure woord Kriegsspiele is niet veel anders dan een vergadering. Maar het bekt wel beter om goedgelovige cliënten te overbluffen.

Knuppel: "ik reageer op de beschuldiging dat Scotty een zionist is".
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2017, 01:03   #3215
Modder
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
ja ik zou wel willen reizen zoals jij hebt gedaan ,maar...
Uhhuh...maar je begint eerst te zeuren over de Humo, zegt tegen Jack dat 'ie verkeerd bezig is en de Humo moet lezen, plaatst het artikel waarin wordt aangeraden om zoveel mogelijk te reizen, en vervolgens geef je toe dat je zelf eigenlijk helemaal niet reist.

Waarom begin je er dan over? Een beetje interessant doen?
Oud 19 June 2017, 01:59   #3216
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik moet morgen werken.

En het dure woord Kriegsspiele is niet veel anders dan een vergadering. Maar het bekt wel beter om goedgelovige cliënten te overbluffen.
Het is een brainstorm met voorstellen en afwijzingen
ik stel de sterfhuisconstructie voor en de andere aanwezigen zoeken naar fouten en onwettelijkheden
Oud 19 June 2017, 01:59   #3217
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Uhhuh...maar je begint eerst te zeuren over de Humo, zegt tegen Jack dat 'ie verkeerd bezig is en de Humo moet lezen, plaatst het artikel waarin wordt aangeraden om zoveel mogelijk te reizen, en vervolgens geef je toe dat je zelf eigenlijk helemaal niet reist.

Waarom begin je er dan over? Een beetje interessant doen?
Ik reis niet veel maar ben zeer veel OP REIS !
Oud 19 June 2017, 02:03   #3218
bedrijven docter
Minister

Standaard ontspring ik de dans ??

Patrice ,ontspring ik de dans

Bij het lezen van de stukken van de kamer vond ik de wijziging van art 136 ivm de redelijke termijn van onderzoek.

Ik ben opgepakt voor belastingsfraude op 8 april 2013 en heb sindsdien niets meer gehoord van mijn zaak ?
Ontspring ik de dans ?
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf REDELIJKE TERMIJN.pdf‎ (516,8 KB, 9x gelezen)
Oud 19 June 2017, 08:54   #3219
Patrice
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Patrice ,ontspring ik de dans

Bij het lezen van de stukken van de kamer vond ik de wijziging van art 136 ivm de redelijke termijn van onderzoek.

Ik ben opgepakt voor belastingsfraude op 8 april 2013 en heb sindsdien niets meer gehoord van mijn zaak ?
Ontspring ik de dans ?
Dat is nog maar een wetsvoorstel, en één waarover de Raad van State wellicht vernietigend zal zijn. Een strafonderzoek kan zeer complex zijn en kent geen uniform, voorspelbaar verloop. Stel dat iemand ondervraagd wordt over een onrustwekkende verdwijning of ontvoering en de persoon in kwestie pas na 8 maanden wordt gevonden. Je ziet hoe kort een termijn van 1 of 2 jaar kan zijn.

De 'redelijke termijn' wordt beoordeeld met meerdere criteria. De belangrijkste zijn m.i. de complexiteit van het dossier en de handelswijze van de overheid. Indien de complexiteit van een internationale fraudezaak bv. onderzoeken in 10 verschillende landen moet samenbrengen, wordt het niet zonder meer als onredelijk beschouwd dat het onderzoek langer duurt. Daarentegen kan wel het stilzitten van het Openbaar Ministerie leiden tot het overschrijden van de redelijke termijn.

Ik stel me echter wel enkele vragen bij je bewering:
1) in 2013 werkte je toch als magazijnier?
2) in 2013 heb je alles verloren, terwijl je enkel nog maar werd verhoord en niet veroordeeld?
3) waar maak je je zorgen om als (volgens jou) uit je eerdere veroordeling blijkt dat alles legaal is?

Laatst gewijzigd door Patrice : 19 June 2017 om 08:56.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2017, 09:25   #3220
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Dat is nog maar een wetsvoorstel, en één waarover de Raad van State wellicht vernietigend zal zijn. Een strafonderzoek kan zeer complex zijn en kent geen uniform, voorspelbaar verloop. Stel dat iemand ondervraagd wordt over een onrustwekkende verdwijning of ontvoering en de persoon in kwestie pas na 8 maanden wordt gevonden. Je ziet hoe kort een termijn van 1 of 2 jaar kan zijn.

De 'redelijke termijn' wordt beoordeeld met meerdere criteria. De belangrijkste zijn m.i. de complexiteit van het dossier en de handelswijze van de overheid. Indien de complexiteit van een internationale fraudezaak bv. onderzoeken in 10 verschillende landen moet samenbrengen, wordt het niet zonder meer als onredelijk beschouwd dat het onderzoek langer duurt. Daarentegen kan wel het stilzitten van het Openbaar Ministerie leiden tot het overschrijden van de redelijke termijn.

Ik stel me echter wel enkele vragen bij je bewering:
1) in 2013 werkte je toch als magazijnier?
2) in 2013 heb je alles verloren, terwijl je enkel nog maar werd verhoord en niet veroordeeld?
3) waar maak je je zorgen om als (volgens jou) uit je eerdere veroordeling blijkt dat alles legaal is?
opgepakt in april ,vrijgelaten in mei en gaan werken als magazijnier in september.
Bewarend beslag op al mijn bezittingen op 10 april 2013

Belasting fraude is geen sterfhuisconstructie ,hier ben ik volkomen en terecht schuldig.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be