Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 June 2017, 02:42   #541
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Geen wonder dat de moderatie 'sucks'. Wat een bende 'zoiets als toegestane idioten' op dit forum. Verdomme toch. Als ik wil kotsen zal ik wel wat extra bier drinken. Ondertussen...

Ik heb geduld, ben tevens oprecht.
Oud 18 June 2017, 06:53   #542
1207
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zelfs de Joodse historici in ‘Dubious testimony’ beschouw je dan als leugenaars, .
typische retoriek vd negationist

het verbaast me eigenlijk dat je in dit zinnetje de term joods niet onderlijnd of op een andere manier beklemtoond in de hoop je onzin kracht bij te zetten.

jij bent diegene die beweert dat de holocaust een hoax is en dat de joodse doden eigenlijk de schuld vd zionisten is

nog steeds staan vragen open rond andere getuigen, andere bevolkingsgroepen die werden uitgeroeid.

wegens gebrek aan antwoorden moet je wel op de man spelen

nu goed ter linkerzijde hebben we Tommeke, die zal wel slecht geslapen hebben nu in venezuela het traangas op is
ter rechterzijde hebben we jou en tussen jullie de ruimtegek met z'n ruimteschepen

nog ene en ge kunt kaarten
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2017, 12:52   #543
Jay-P.
Europees Commissaris

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
het verbaast me eigenlijk dat je in dit zinnetje de term joods niet onderlijnd of op een andere manier beklemtoond in de hoop je onzin kracht bij te zetten.
jij bent diegene die beweert dat de holocaust een hoax is en dat de joodse doden eigenlijk de schuld vd zionisten is
nog steeds staan vragen open rond andere getuigen, andere bevolkingsgroepen die werden uitgeroeid.

nu goed ter linkerzijde hebben we Tommeke, die zal wel slecht geslapen hebben nu in venezuela het traangas op is
ter rechterzijde hebben we jou en tussen jullie de ruimtegek met z'n ruimteschepen

Mag ik als vierde de Witte aanbevelen om er een lap op te geven door troef te spelen?
Oud 18 June 2017, 22:11   #544
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je ‘verbazing’ is ’n mooie indicatie van je gebetonneerde vooroordelen/geloof.
Citaat:
Ik ben slechts ’n boodschapper van iemand anders z’n boodschap, maar wat die onderbouwd uitlegt heb je nog steeds niet door:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=333

Waarom heb je zoveel moeite om dat te begrijpen ?
Citaat:
Tip: Dubious testimony: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=536
Citaat:
Look who’s talking in de volgende zin…
Citaat:
ter rechterzijde hebben we jou en tussen jullie de ruimtegek met z’n ruimteschepen
Op de man spelen, dus... Argumenten op ? O wacht, die had je ntl nooit.
Citaat:
Wel, ‘we’ kunnen d’r mss nog ene gebruiken met ’n ernstige dissociatieve stoornis, schuif dus maar aan:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dissociatieve_stoornis

Gezien de ernst van je aandoening om alle aangetoonde feiten blatant te negeren en zelfs te ontkennen, heeft het imo verder nog weinig zin om met jou in discussie te gaan, maar ik wil je toch nog ’n mooi cadeautje meegeven, om je de rest van de avond wat zoet te houden:

51 Documents: Zionist Collaboration With the Nazis

“51 Documents also sheds a whole new light on the term “Holocaust guilt,”ť frequently understood to mean Western, non-Jewish guilt for not acting against the Holocaust earlier. However, these documents make it clear that Holocaust guilt began with those Zionists who made the undoubtedly difficult, but politically expedient choice to place Eretz-Israel at the top of their priorities, above the lives of their threatened European brethren.”
http://www.washingtonreport.me/2004-...the-nazis.html

Hier de pdf-versie ervan:
https://rosswolfe.files.wordpress.co...-the-nazis.pdf

Ik hoop dat je goed slaapt vannacht.
Oud 18 June 2017, 23:02   #545
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2017, 23:15   #546
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
geniaal

Knuppel: "ik reageer op de beschuldiging dat Scotty een zionist is".
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2017, 23:27   #547
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Naam: 20000FA2YDC.gif
Bekeken: 38
Grootte: 729,0 KB

Oh Wapper, je argumenten zijn- zoals steeds- geniaal !
Zelfs argumentloze dalibor is er als de kippen bij, om je genialiteit te erkennen.
Nu Zjaak nog en het Inquisitie-trivium is compleet.
Oud 18 June 2017, 23:35   #548
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Diego, puur hypothetisch: zoiets als de holocaust, wat zou je daarvan hebben gevonden?

Oud 18 June 2017, 23:39   #549
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Diego, puur hypothetisch: zoiets als de holocaust, wat zou je daarvan hebben gevonden?
Vraag dat maar aan Wapper, argumentloze jongen, want die is zó geniaal dat 'm in mijn plaats denkt te kunnen antwoorden.
Oud 18 June 2017, 23:51   #550
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Vraag dat maar aan Wapper, argumentloze jongen, want die is zó geniaal dat 'm in mijn plaats denkt te kunnen antwoorden.
ik vraag het aan u.

Oud 18 June 2017, 23:54   #551
Diego Raga

Standaard

Citaat:
ik vraag het aan u.
Wat is de relevantie van die vraag ?
Oud 18 June 2017, 23:56   #552
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat is de relevantie van die vraag ?
Vind je ze niet relevant?

Oud 19 June 2017, 00:00   #553
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Vind je ze niet relevant?
Nope, want zoals jij dit al aantoonde...:

Citaat:
...geef ik de voorkeur aan de reeds aangetoonde feiten in m'n posts.
Wat vind jij daar zoal van ?
Oud 19 June 2017, 00:01   #554
dalibor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nope, want zoals jij dit al aantoonde...:

...geef ik de voorkeur aan de reeds aangetoonde feiten in m'n posts.
Wat vind jij daar zoal van ?
Je bent meer op je gemak als je vragen mag stellen, he?

Denk je echt dat ik al die bagger lees?

Oud 19 June 2017, 00:04   #555
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Je bent meer op je gemak als je vragen mag stellen, he?
Die helaas niet kunnen beantwoord worden.
De intellectuele lafheid van sommigen hier is duidelijk.

Citaat:
Denk je echt dat ik al die bagger lees?
Tuurlijk niet, je bent hier dan ook slechts om te trollen.
Oud 19 June 2017, 08:00   #556
1207
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waarom heb je zoveel moeite om dat te begrijpen ?.
ik begrijp perfect wat jij zegt
het is de schuld vd joden, de holocaust is niet gebeurd

allé die paar dode joden waren accidentjes want het was tenslotte oorlog mar het bleef de schuld vd joden

en jij?
jij hebt geen me ing want bent gewoon een boodschapper

Dalibors vraag kun je niet beantwoorden. je bent niet in staat om de holocaust af te keuren en te veroordelen.
Zegt ook wel iets over jou

TOm kan ook de misdaden van Stalin niet veroordelen en enkel minimaliseren
Oud 19 June 2017, 19:34   #557
Diego Raga

Standaard

Citaat:
ik begrijp perfect wat jij zegt
het is de schuld vd joden, de holocaust is niet gebeurd
allé die paar dode joden waren accidentjes want het was tenslotte oorlog mar het bleef de schuld vd joden
en jij?
jij hebt geen me ing want bent gewoon een boodschapper
Je maakt er graag ’n karikatuur van, eh.
Kan ook niet anders, aangezien je zelfs de ernst niet bezit, om de teksten te lezen die ik je voorschotel.
Citaat:
en dat maakt, als het waar is aangezien ik geen negationistische bronnen geloof,…
dus, de rest lees ik niet meer,
geen zin in…
Als het je écht om ’n historische discussie te doen was, zou je zelf alles uit de kast halen om te wijzen op de (eventuele) fouten in m’n teksten/links en deze zonder moeite weerleggen, niet dus.
Ik denk dat ondertussen elke objectieve meelezer begint door te krijgen, waarom je dat niet wil, kan of durft.
Citaat:
Dalibors vraag kun je niet beantwoorden. je bent niet in staat om de holocaust af te keuren en te veroordelen.
Zegt ook wel iets over jou
TOm kan ook de misdaden van Stalin niet veroordelen en enkel minimaliseren
Wat dalibor betreft, de rode haring die hij uitwierp was zelfs ’n RD waard (uitlokking), maar kom, ik heb ondertussen wel geleerd om geduld en begrip te hebben met forumtrollen, zoals oa Zjaak en Wapper dit subhumane gedrag hier regelmatig demonstreren.
Ze kunnen nl ook niets doen aan hun psychose:

Studie: internettrollen zijn narcistische, sadistische psychopaten
https://joop.vara.nl/nieuws/studie-i...he-psychopaten

Verder kan dalibor de misdaden van Leopold II ook niet veroordelen en z’n bijdrage aan de Congolese uitroeiing slechts minimaliseren.
Voor die miljoenen dode Congolezen - notabene geslachtofferd door ’n Belgicistische ambtenaren-elite die onder het rechtstreekse commando/bewind van die toenmalige koning-narcist stonden, steekt ‘m en passant de schuld dan nog op héél het land, zoals hier aangetoond:
Citaat:
Hij had er schuld aan, zelfs een grote.
Maar het mondde uit in een collectieve schuld van het hele land aan de uitbuiting en mensenrechtenschendingen. Ik wijs de kinderachtige analyse af dat dit het persoonlijke project van één man was.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=175

Dalibor is dus ’n negationist of op z’n minst ’n revisionist te noemen, nochtans iets wat hijzelf liefst aan anderen verwijt.
Dat jij zo iemand als vb neemt - die de groteske misdaad en de verantwoordelijkheid van z’n held Leopold II uit de wind probeert te zetten -, om te proberen je gelijk te halen, zegt dan mss meer over jezelf dan over mij.
Je intellectuele wanhoop bij deze is dan ook duidelijk.

Verder hoop ik dat je hebt genoten van de boekbespreking van het tijdschrift The Washington Report over het boek 51 Documents: Zionist Collaboration With the Nazis, al durf ik er m’n grote teen om verwedden, dat je die link ook niet geopend hebt, want dan had je bv het volgende kunnen lezen:

“51 Documents assumes a certain knowledge of Zionist history, and requires a close reading and some deconstructive efforts on the part of the reader. Those willing to commit the time and effort, however, are rewarded with some stunning revelations.”

Deze had je al genegeerd uit m’n vorige post:

“51 Documents also sheds a whole new light on the term “Holocaust guilt,”ť frequently understood to mean Western, non-Jewish guilt for not acting against the Holocaust earlier. However, these documents make it clear that Holocaust guilt began with those Zionists who made the undoubtedly difficult, but politically expedient choice to place Eretz-Israel at the top of their priorities, above the lives of their threatened European brethren.”

Duidelijk wie de grondschuld van de dode Joden draagt, dit terwijl elke Europese Jood het continent levend zou kunnen verlaten hebben, denk daar maar eens goed over na.
Ook deze zionistische quote zul je dan gemist/genegeerd hebben, let op de datum:

“From a Zionist Executive Meeting speech by Yitzhak Gruenbaum on Feb. 18, 1943:
And when some asked me: “Can’t you give money from Keren Ha Yesod (Palestine Foundation Fund) to save Jews in the Diaspora?” I said: “No!” And again I say no....And, because of these things, people called me an anti-Semite, and concluded that I’m guilty, for the fact that we don’t give ourselves completely to rescue actions. (p. 211)”

Maw, de geobsedeerde zionwens voor Joodse emigratie naar het toenmalige Palestina, primeerde boven het redden van de levens van hun Joodse volksgenoten.
Aldus beste 1207, 'Hitler did not want to exterminate the Jews, he only wanted to expel them.' Remember Bibi ?
Dat dit gedocumenteerde historische feit niet in jouw gefabriceerde pocogeloof past, spreekt vanzelf.
Verder in dat artikel wordt de lezer nog eens gewaarschuwd:

However difficult it may be, the reader must confront some rather disturbing conclusions.”

Eaujee, arme pocolezertjes, hopelijk crasht hun wereldbeeld daarover niet ŕl te erg…
Hier, nog wat kersen op je gefabriceerde taartje:

“Another disturbing conclusion a reader must inevitably face is that Zionists learned both tactical and political lessons from the Nazis and that, even today, these lessons are applied to further the Zionist cause. Although most likely known to potential readers of this book, another disturbing element is the cover-up of the less than savory roles of current Israeli leaders, including former prime ministers, in the terrorist Irgun and Stern Gang just before, during, and after the Holocaust. Likewise, the succumbing of various U.S. officials to Zionist pressure is a familiar, but distressing, story.”

Oeps.., wordt de cover-up politiek van Israël en de zionistische lobbygroepen all over, hier nu vergeleken met die van het destijdse nazi-Duitsland ? Neuhhh toch…
En nog schuldig aan terrorisme ook ? Neueuhhh…
Sjonge sjonge, wie had dat nu kunnen denken van die arme zionistische dutskes..?
Sooo disturbing...

And last but not least:

“Readers of 51 Documents will find it difficult not to remove the rose colored glasses that so many seem to wear when examining Zionism.”

http://www.washingtonreport.me/2004-...the-nazis.html

Vraagje: is dit Amerikaanse tijdschrift met 8 jaarlijkse uitgaven volgens jou negationistisch ?

Aldus, beste 1207, het wordt stilaan tijd dat je je roze brilletje eens afzet en je gezond verstand met deze ‘inconvenient truth’ confronteert, anders ga je tot het einde van je dagen geloven in een gefabriceerde leugen en loop je steeds rond met de broek op de enkels, elke keer als je die leugen voorstaat.

Graag gedaan.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 June 2017 om 19:42.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2017, 19:41   #558
Another Jack
Secretaris-Generaal VN

Another Jack's schermafbeelding

Standaard

In Iran bij de Ayatollahs is revisionisme wel populair...
Ze noemen hem daar Diego Ragatollah!

Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 June 2017 om 19:42.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2017, 20:05   #559
1207
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je maakt er graag ’n karikatuur van, eh.
Kan ook niet anders, aangezien je zelfs de ernst niet bezit, om de teksten te lezen die ik je voorschotel.
na de 1e zin heb je al zoiets van:" been there, done that" en met wat voor flauwe kul komt "m nu weer af

Citaat:
Als het je écht om ’n historische discussie te doen was, zou je zelf alles uit de kast halen om te wijzen op de (eventuele) fouten in m’n teksten/links en deze zonder moeite weerleggen, niet dus.
ik doe het gelijk socrates, we stellen vragen
zoals
volgens jou zijn de joden gestorven omdat er ergens een zionist niet deed wat Hitler wou, ergo de zionist is schuld aan de 6 miljoen dode joden.

nu vraag ik dus hoe het zit met bv de zigeuners, hadden die ook gered kunnen worden had de zionist naar Hitler geluisterd?
geen antwoord, zoals verwacht
Oud 19 June 2017, 20:42   #560
Diego Raga

Standaard

Citaat:
na de 1e zin heb je al zoiets van:" been there, done that" en met wat voor flauwe kul komt "m nu weer af
ik doe het gelijk socrates, we stellen vragen
zoals
Socrates draait zich om in z'n graf, als ie jou manier van discussie zou lezen.
Mss zou je beter eerst eens beginnen met al mijn eerdere vragen en posts aan jou te beantwoorden, het zijn er ondertussen nogal wat.
Citaat:
volgens jou …
Volgens mij ? Als vorte verdraaiing kan dit wel tellen. De schaamte al even voorbij zeker ?
Citaat:
…zijn de joden gestorven omdat er ergens een zionist niet deed wat Hitler wou, ergo de zionist is schuld aan de 6 miljoen dode joden.
“…ergens een zionist…” Doe je ’t ervoor of wat ?
Ach, als je zelfs nog alleen maar m’n laatste post zou gelezen/begrepen hebben, zou je zulke blatante uitdrukking niet meer stellen en erkennen dat van de eerste tot de laatste Jood Europa levend had kunnen verlaten.
Door te doen of dit gegeven gelogen is, maak je jezelf alleen maar belachelijk.

Maar hey, die zal dan ook a bit too disturbing voor je geweest zijn, quoi.
Citaat:
nu vraag ik dus hoe het zit met bv de zigeuners, hadden die ook gered kunnen worden had de zionist naar Hitler geluisterd?
Daar heb ik al op geantwoord:
Citaat:
[i]“
Heb ik dan ergens ontkend dat er Roma’s ea bevolkingsgroepen zijn vermoord door de nazi’s ?
De cijfers ervan lopen echter zo uiteen – van 250.000 tot 5.000.000 – dat ik m’n reserves heb bij de aantallen – allow me -, net zoals ik die ook heb bij de slachtofferaantallen van Joden in de verschillende holocaustclaims van die periode en dit naargelang het politiek-correcte gehalte van diverse onderzoeksbronnen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=528
Citaat:
geen antwoord, zoals verwacht
Eerder op jou van toepassing, da’s ondertussen wel duidelijk:
Citaat:
[i]Als het je écht om ’n historische discussie te doen was, zou je zelf alles uit de kast halen om te wijzen op de (eventuele) fouten in m’n teksten/links en deze zonder moeite weerleggen, niet dus.
Ik denk dat ondertussen elke objectieve meelezer begint door te krijgen, waarom je dat niet wil, kan of durft.
Never mind the bollocks, 1207, je teneur is duidelijk: de waarheid over die periode is voor jou intellectueel te lastig om te plaatsen tov je gefabriceerde dogma.
Je was nochtans gewaarschuwd.

Anyway, I rest my case.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be